Search This Blog

Saturday 2 July 2011

Hang out Ipoh

: hari ni , lain rancang lain jadi . haihh , tapi apa apa pun hang out harus diteruskan :) hahaha . okay , cadang nak naik motor , tapi aku bagitahu Syafique yang aku tiba tiba tak sedap hati so kitaorang decide naik bas awam jela . haha patut la aku tak sedap hati , rupa rupanya ada roadblock . tapi tu tak penting pun ? haha . and then , aku rasa serba salah kat Lala dan Iyza sebab tak dapat gerak sekali . so , aku dengan Syafique pun terus ke Ipoh Parade . tujuan utama aku kesana adalah semata mata nak pergi ekspo dslr je , hahaha bak kata Syafique ''dah lama mengidam tetiba tak jadi ?'' sebab aku beriya ajak dia hari tu . okay , sampai parade aku pun usha la dslr semua dan amik flyer banyak banyak . hahaha , then pusing pusing dalam mall tu then aku blah . serius aku tak boleh lepak parade lama lama kot sebab aku mesti rasa rimas lepak sana , hahaha maklum la bengang dengan Pak Guard satu hal . hmm then , tunggu bas untuk ke Jusco sebab Iyza call ajak lepak sana . lama gila tunggu , Syafique pun ulang perkataaan yang sama ''haus haus haus'' . kesian dia . I'm sorry ;) then at last , kitaorang decide naik teksi . ''CEPAT TAPI MAHAL  ?'' hahaha :D sampai Jusco niat dalam hati aku nak makan ! aku kalau sampai Jusco je , mesti cari Sizzling Chicken Mee . hahaha Syafique pun dah tahu , okay habis makan pergi jumpa adik angkat Lala yang bernama Fazz Ariz . aku dah lama kenal budak ni , melalui Myspace  dan tak disangka sangka dia kenal Syafique . hahaha ini lawak ;p Syafique kata dia budak shuffle , dan member dia yang lain aku tak kenal =.=' lepas lepak cadang nak karok jap tapi full apakan daya , so just lepak kat bumbung terjumpa kawan Syafique iaitu Dudin dan bergambar selepas itu . kemudian , aku teringat lagi satu perkara yang aku dan Syafique nak beli cincin untuk anniversary kitaorang untuk tahun kedua ni :) seronok ! tapi sekarang cincin tu Syafique yang pegang , 24 Julai ni baru dapat , then tak tahu nak buat apa kitaorang ke bumbung balik dan lepas terpandang Tokotukuya , baru aku teringat yang Iyza nak kesana so aku pun kata ''jom la jap kesana'' . dalam 10 minit kitaorang pergi Jusco balik , Lala nak jumpa adik dia then aku dengan Syafique pun nak beli buku . kul 530 , kitaorang cari teksi dan ke Greentown Mall . Iyza nak ke celcom centre , dalam kul 545 kitaorang naik teksi lagi pergi ke Medan Kidd . sampai sana , bas pun ada . aku pun balik la ke Sri Iskandar , sampai rumah pukul 640 macam tu tak silap aku . hahaha thanks to boo <3 , Iyza , Lala dan Fazz Ariz untuk hari ni . enjoy sangat , kamu semua best sangat ! ;p *haaa , baru teringat lagi satu perkara aku tak jumpa pun dengan orang borak gempak tu tadi , biasalah bajet gempak sangat tapi apa pun takde*
My Boo <3
Lala & Fazz Ariz

Iyza & Lala   

Chamz Diez/Sham Ikhmal



No comments:

Post a Comment