Search This Blog

Tuesday 5 July 2011

Photoshoot - Kellie's Castle

: Hari ahad (3 Julai) hari tu aku , Syafique , Angah , Azhar , Kak Syilla , Iwan , Natasha , Jan dan Wan pergi photoshoot kat Kellie's Castle . hahaha tiba tiba pagi tu Angah ajak aku sekali , aku pun dengan perasaan teruja kata nak ikut ! heee , serius mula mula aku pun tak berapa nak paham sebenarnya apa tujuan untuk ke sana . so , aku set kan dalam otak sekadar photoshoot sahaja :) tanpa diduga , rupa rupanya Angah dan Azhar dah plan nak buat something yang menarik dan tak tercapai oleh akal . hahaha apa yang aku merepek ni ? bedal , hmm dorang nak buat cerita yang berdasarkan gambar . maksud aku , snap gambar then susun gambar tu berdasarkan episod . ianya cerita mengenai seorang perempuan yang ditinggalkan oleh bf dia , but if cerita sebenarnya pun memang Natasha tu ditinggalkan oleh bf lama dia iaitu Ezuwan . yang menarik hati aku apabila takde pelakon lelaki dan Syafique kena melakonkan watak tersebut ! waaaa , dalam hati kata sabar jela . bukan benda betul pun plus nanti Angah kata aku tak boleh bertoleransi , hal macam tu pun tak boleh back up so aku pun kata okay dan boleh je . tapi dalam hati aku banyak kali ulang perkataan yang sama ''janganlah jatuh hati betul betul'' haha seram cho ! lagi lagi bab bagi bunga tu , haihhh jeles . heee dah la aku ada dia je sekarang ni , okay aku pun malas nak cakap banyak . so , ni gambar gambar photoshoot kami kat sana :)
ME
BOO
ANGAH
AZHAR
NATASHA
JAN & WAN






   

No comments:

Post a Comment