Search This Blog

Monday 11 July 2011

Hari Terakhir Syafique di Sri Iskandar ;(

: sedihnya , sekejap je dah 2 bulan ;( Syafique tetap akan balik ke Behrang (Tanjung Malim) untuk sambung belajar kat sana bagi sem yang ketiga . semalam aku dan mak dia yang hantar dia sampai kesana , sepanjang perjalanan sebenarnya hati aku berat sangat nak lepaskan dia pergi . sedihnya hati aku sorang jela tahu , at first , singgah RNR Tapah apa lagi makan la . hahaha ! lepas makan , Syafique belikan something yang memang aku SUKA ! dia belikan Rocky :D awww , lama tak makan . dalam kereta , gelak gelak sambil dia suapkan keropok dan chipsmore dan akhirnya sedar tak sedar 2 jam berlalu . kami sampai di rumah sewa kawan dia , dia kata dia tumpang duduk kat situ sementara ni . so , lepas kawan dia pun ada kat situ aku dan mak dia pun gerak balik rumah . dalam kul 1200 pagi baru sampai rumah , aku harap dia pandai jaga diri kat sana . I'M GONNA MISS YOU BOO <3


Rocky yang Boo belikan , awww <3

No comments:

Post a Comment