Search This Blog

Friday 8 July 2011

Nobody's Perfect

: semua orang pernah buat silap , semua orang tak sempurna secukupnya dan ianya sama lah seperti aku . aku ni sesangat lah sensitif , tak boleh orang tegur sikit ke aku sakit hati atau marah ke mesti air mata aku secara semulajadinya akan turun dengan deras . dan kadangkala , aku akan berasa cepat nak marah seseorang tu kalau dia buat aku bengang . okay , macam tadi aku terbaca sesuatu yang dimana telah membuat aku menangis terus tanpa henti . aku cuba paksa diri untuk berhenti , tapi tak boleh . at last , aku fikir panjang panjang buat apa aku nak habiskan air mata aku ni ? sebab aku penah dengar ada orang yang dah habis air mata dia sebab selalu menangis je , oh tidak kalau la ianya berlaku pada aku macam mana ? ;( hishh susah la aku ni tak tahu nak kawal perasaan aku ni macam mana , that's why kalau boleh aku nak orang sekeliling aku buat aku senyum sentiasa . aku pun kadang kadang benci dengan diri aku ni , aku tak minta pun nak jadi macam ni . tapi apa nak buat kan ? sabar jela , so anyone enjoy your life :) jangan sedih sedih dan jangan sia siakan kehidupan anda .



No comments:

Post a Comment